søndag 20. april 2008

Rykende fersk....

Hei alle sammen!
Jeg skal nå prøve å snekre sammen en blogg her...etter å ha lest,sett på vakre bilder fra deres hjem og fått masse inspirasjon fra utallige blogger fant jeg ut at nå må jeg prøve å få i stand min egen lille blogg..ikke heeeelt enkelt da når man ikke akkurat er dreven på dette området;)
Vel,dette er mitt tapre forsøk...
Jeg skal hive meg rundt å fotografere stort og smått så dere skal få se litt hvordan vi har det her i Sisselles lille hus ;)
Velkommen til å titte innom akkurat når du vil,til alle døgnets tider!!!

2 kommentarer:

  1. Hei! Takk for hilsen hos meg. :) Ser at du har mange av de samme interessene som jeg har, skal bli artig å følge med i bloggen din. :)

    SvarSlett
  2. Hei igjen!Ja jeg håper å kunne få laget en intressant blogg;)
    ..det bekymrer meg derimot at jeg er en elendig fotograf..får hive meg i hard trening..
    Og ja det at man har så mange prosjekter på gang stort sett hele tiden,..hvordan skal jeg få tid til å legge det ut på bloggen..hmmmm...
    I dag har jeg feks malt vedkassen hvit,patinert et par gamle vegglamper og malt noen sorte stygge bilderammer hvite..i morgen skal jeg til Tromsø..på skattejakt;)*gleeeeeder seg masse*

    SvarSlett