søndag 2. november 2008

..dagen derpå...

Et eneste bilde fra Julegallaen i går...
Bordet vårt var et stykke fra scena så det var håpløst å få tatt bra bilder.
Artistene var fantastiske,og Kåre skuffa ikke:)...men ellers var vel ikke opplegget så veldig vellykka.Det var lite og heller smakløs mat.Pinnekjøtt var det fritt for ,det var ikke mulig å få vann til maten(man blir jo så tørr i munnen av rødvin),kø overalt og trangt om plassen ved bordene.
Vi kosa oss uansett vi.Det var god stemning,mange slagere å høre,"lost","let me entertain you","O helga natt" og mange fler...
Faktisk var det Elisabeth Andreassen som trakk det lengste strået synes jeg.Når scenelyset kom på og ho stod der i en fantastisk flott hvit kjole og begynte å synge..da fikk jeg frysning nedover ryggen!

Neste helg blir det HOPPELOPPELAND for hele familien!
Ungene gleder seg villt til det!Skal bli morsomt å se dem i aksjon der:)...så blir det vel litt julegave-innkjøp også.Jeg er tidlig ute i år;D..og kanskje det blir en aldri så liten gave til meg selv-var innom Kremmerhuset på fredag,og der var det mye flott nå.Så noen fine putetrekk,kaffeservice i sølv,en svær urne i sølv og noen små fugler som jeg kunne tenkt meg.


Håper dere har en flott søndag der ute(med eller uten hodepine...)


Nynnende hilsen Sisselle!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar