tirsdag 28. oktober 2008

En liten smakebit...

Jeg har ikke blogget mye i det siste,..det har faktisk gått veldig bra å ha en pause..ikke så store abstinenser men så har jeg hatt litt å henge fingrene i...
Stua har begynt å ligne noe nå...lister og vegger har blitt hvite!!!Og det er en stor forbedring må jeg si.Mye gjenstår å få på plass,mange detaljer er der ikke;)..de må komme etterhvert som øyet mitt ser hva det er som mangler.Desverre har jeg ikke den evnen til å se alt for meg-slik skal det bli-..jeg trenger tid og så må det flyttes litt rundt og prøves litt ut...
Men nå er hvertfall lerretet klart,nymalt,fresht og rent.


Lister og vinduskarmene males hvite.De var utrolig stygge med spikerhull og i fargen fransk grå(hva var det jeg tenkte på???...sukk)...


Veggene var i fargen elfenben.Her males det over...


Denne reddet jeg i skrotdungen til mine foreldre..den står nå i stua...


Her er en smakebit av hvordan det ble og mitt første forsøk på innredning..nederst i høyre hjørne anes det en flik av kurvstolen jeg sprayet hvit.Den rosa blomsterpotten er også sprayet hvit ...



Bildet har jeg malt selv..etter en lang Donald Duck periode-forfulgt av uhell-måtte det stå lykke på bildet...på brettet står mitt siste lille fretexfunn..en liten skjønn lysestake i sølvplett..





Nå har jeg fått malt første strøk i hallen/gangen...håper på å være ferdig med alt i løpet av neste mnd..så det er klart til advent og pynting til jul..
Klem fra meg.















5 kommentarer:

  1. Koselig med hilsen fra deg, og artig at du la inn første bud. :) Ser ut til å bli virkelig flott hjemme hos dere. Det er jo så artig når man pusser opp, og får det akkurat som man vil. :)

    SvarSlett
  2. så flott det blir hos deg!!
    Lyst og fint:o)

    Ha en fin dag:o)

    SvarSlett
  3. Moro med lyse fine farger i stua. Så fint det ble.jammen har dere jobba!

    SvarSlett
  4. Så kjempekoslig du har det :) Ei lita helsing fra Bergen :) ha ein flott kveld!!

    SvarSlett
  5. Fader rullan for et nydelig bilde-flink du er

    SvarSlett