lørdag 25. oktober 2008

Julegalla!!!!

Neste helg,lørdag 01.november er det julegalla i Polarhallen her i Tromsø.Dit skal jeg og mine tidligere arbeidskollegaer.Jeg er så glad og ganske så rørt over at min gamle arbeidsplass ringte for å invitere meg med.De er et gjeng glade damer:)..så jeg regner med det blir en lattermild,festlig og fenomenal kveld!
Noen av artistene har jeg lagt inn bilde av her..i tillegg blir det mat og drikke og dans...
Gleder meg å høre Erlend Bratland live!Fantastisk stemme!

Maria Haukaas Storeng kommer...


Og sist men ikke minst Kåre Conradi... da faller nok jeg av stolen;)

Gleder meg masse!

Det er bare å finne frem danseskoene...

5 kommentarer:

  1. Nå skal ikke jeg si det er bra det er flere. Å være uheldig og at ting skjer er ikke alltid like morro å ha hengende over seg. Jeg har hatt noen fæle dager, men det er for drøyt å skrive i bloggen. Akkurat nå må jeg bare velge å tro at det venter noe FLOTT og FINT fremover i tid.

    Har du hester du??? Leste noe om hest litt lengre ned her. Hvor i Troms bor du?

    SvarSlett
  2. Heldige deg:o)

    Han øverst her er jo min klare favoritt:o)
    Og neste mann synger jo så vakkert!!
    Kåre Conradi ja....ikke verst han heller:o)

    Her må du bare kose deg masse med gamle kolleger:o)

    SvarSlett
  3. Hei hei! Takk for kommentar i bloggen min! Ja, koselig med folk fra nærområdet! Jeg jobber(jobba) lamme Unni jeg! hehe... Men de bor jo et lite stykke fra sagelvvatne da!? Bor ikke de i Fjellbygda nesten!?? Eller har jeg missforstått? jaja.. Hehe..

    Koselig å lese på bloggen min! Lagrer deg som favoritt, så kan jeg følge med å få ideer fra deg! :)

    Klem Hege

    SvarSlett
  4. Det er utrolig kjipt at ting ikke går bra ja! Å ikke at jeg unner andre noe vondt altså men å vite at man ikke er alene om å slite med div er en grei følelse så man ikke føler seg så unormal og misslykka selv:) Nei du skal se lykken smiler snart til oss begge.

    Så heldig du er som har hest. Jeg drev med hester før da jeg var mindre, elsker dem! Jeg skulle mer enn gjerne bodd litt på landet og hatt en liten gård med dyr på...sukk

    SvarSlett
  5. Blir nok bra det.
    Liker Kurt Nilsen godt, så der skulle jeg likt å vært!

    SvarSlett