lørdag 11. oktober 2008

Et lite livstegn...

Hei,hei!!
Lenge siden jeg har vært her inne nå.Har tatt meg en uannonsert og forsåvidt uplanlagt bloggepause.
Tida strekker ikke alltid til,..mye å gjøre på jobben og hjemme i huset og på gården.Så tida jeg har hatt "til overs" har familielivet blitt prioritert.Og jeg har brukt masse tid på hestene også.(bla.har noen tonn høy kommet i hus for vinteren)
Men jeg har mye å vise når jeg kommer tilbake..er ferdig med noen prosjekter og holder på med noen nye.

Sees om ikke så lenge:)

Stor klem!

2 kommentarer:

  1. Heisann!!
    Det var kjekt!!
    Trodde nesten du hadde gitt deg med bloggingen........bra at du ikke hadde det da.o)

    Ha en fin søndag:o)

    SvarSlett
  2. Hei og hå!
    Så koselig å høre livstegn fra deg, ble bekymra over at du ikke gadd mere blogging!
    Men vips; der var du igjen!;)

    Skjønner det med tid til andre ting; man må bare prioritere, sånn er det bare.

    Ha en fin uke!

    SvarSlett