mandag 1. september 2008

Forvirra?JEG?

...surrehue...


Dagen i dag har været en merkelig dag...

Dagen startet tidlig,06.45 var jeg oppe..skulle ikke være på jobb før kl 09.00..og selv om jeg har tre barn som skal både på skole og i bhg,skulle det være tid nok uten og stresse noe særlig.
Men da hadde jeg ikke regnet med min bedre halvdel som plutselig utbrøt at han hadde en timeavtale kl 09.00,så vi måtte skynde oss litt da han måtte kjøre oss avgårde først for så å snu å kjøre tilbake til avtalen sin...dere ser det for dere-snurr på underbuksa;),buksa på skjeiva og håret til alle kanter,ut av døra med en unge under hver arm....kort sagt det motsatte av en god start på dagen... (jeg flirer av det nå,var ikke morsomt i morrest..:)

I tillegg hadde jeg tatt inn hestene i stallen i går kveld da det hølja ned og var masse vind..så de måtte leies til beitet-ja,ja...eller slepes som det ble i dag(unnskyld mine firbente,matmor skal forbedre seg og ha god tid fremover:)

På jobben skulle jeg ta imot nye folk,og ha den første samtalen...jeg rota med ark og papirer,fikk ikke opp arkivskapet,..og tror jeg rota med hva jeg skulle informere om også.I tillegg så klarte jeg og slette noen tlf.nr som ikke burde vært slettet...

Min kjære eldste sønn skulle ta bussen til jobben min og komme av der,men han hadde glemt avtalen og dro hjem...dermed måtte mor ringe rundt å få tak i sin savnede og høre med naboen om de kunne forbarme seg over ham ...

Det hele toppet seg med at jeg hadde BAKEPULVER oppi pannekakerøra...

Heldigvis er det en ny dag i morgen,..til å rette opp alle feil fra i dag:OD

Skulle ikke forundre meg om det skjer flere underlige ting før jeg rekker å legge meg,...om jeg ikke ramler utfor senga i løpet av natta da!!?!!...

Og ja,pannekakene ble luftige,litt rare ...men gode...=O)

God natta til alle som er innom...nå skal jeg snart liste meg forsiktig til sengs..

Hjertesukk fra frk.Ssssurrehue...

5 kommentarer:

  1. Hehe vittig fortalt. Ja det hersker litt kaos innimellom. Utrolig frustrerende når det holder på, men desto vittigere å tenke tilbake på.
    Det er slike småting som faktisk spriter opp hverdagen litt :)
    *Siv*

    SvarSlett
  2. Uff det var nok en sånn dag da alt går galt da!!
    Tilogmed pannekakerøren:O)

    Ha en fin kveld Sisselle og håper at uken har vært fin så langt:O)

    SvarSlett
  3. Hehe, ja ser det hele for meg!:))

    Utrolig hvordan enkelte dager bare kommer helt skeivt ut, og blir verre og verre utover dagen...

    Jammen godt man kan le av det etterpå!

    Lenge siden jeg har vært her inne, har hatt krøll med bloggen og pc'en en lang stund...
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. Heisann!!
    Bare innom for å ønske deg en fin helg:o)

    SvarSlett
  5. Heisann!
    Bare lurer på hvor det er blitt av deg?
    Håper alt står bra til!
    Savner deg her inne!:)

    SvarSlett