tirsdag 26. august 2008

De vakreste ting...

JEANNE D`ARC LIVING


Jeg blir aldri lei av å titte i interiørblader,i blogger eller inn på nettsider for å se vakre hjem,vakre ting,få inspirasjon,ideer og arbeidslyst!
Jeg fant nemlig veldig mye fint på http://www.jeannedarcliving.dk/ ...så jeg vil legge det ut her,selv om de fleste nok har vært innom der og tittet:)





Blomstermønster i farger jeg liker for tida!!!Den stripete runde puta fallt også i smak...

Bare noen få bilder til inspirasjon herfra i kveld.Nå skal jeg ut en tur å titte til mine hester,litt kveldskos i form av kløing og brødskorper-og litt børsting må til!Det er veldig koselig mens de pruster en varmt nedi nakken =O)


De vakreste ting i livet,
kan ikke sees eller røres
De skal føles i ditt hjerte...


*Mange klemmer herfra;) *

7 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!!
    Tusen takk for titten......
    Litt husarbeid nå og så er det Grey's........Jippi!!

    Ha en fin kveld:O)

    SvarSlett
  2. For nydelege bilete du har funnet :O)

    Ha ein finfin kveld!

    SvarSlett
  3. Er så enig med de andre..
    Nyyydelig bilder :)

    Kos deg med hestene du ;) Jeg har aldri tatt på en hest hehe.. Helt sant !!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så vackra bilder du visar!
    Nä det är verkligen inte lätt att välja ut vad som ska köpas in....det värsta är att man glömmer massor med saker som beställts och sen kan man köpa exaklt samma grej igen, man blir lätt dement där på mässan ;D

    Ha en fortsatt underbar vecka :)
    Kramar / Therese

    SvarSlett
  5. Jean D'Arc living har alltid hatt mye fint å by på. Dette var fine bilder som gir meg stemning når jeg ser på dem.

    Og de siste linjene i innlegget kjenner jeg veldig godt. Det er gode ord det!

    SvarSlett
  6. Kjempe flotte bilder, og nå kommer snart en ny bok også...må vel kanskje kjøpes.... =0)

    SvarSlett
  7. Heihei!
    Tusen takk for alle koselige hilsninger i min blogg!

    Vakre inspirasjonsbilder! Her kan man bare drømme seg vekk;)

    Ønsker deg en kjempefin dag!
    Klem fra chatrine:)

    SvarSlett