lørdag 16. august 2008

Lillebror og drømmer...

Lillebror er høyt og lavt,kryper inni og oppi,hiver ut og kaster rundt...
Med andre ord en veldig aktiv liten gutt som må undersøke alt!Og som sjeldent har tid å sitte stille:)
Han er også med andre ord alle barnevakters skrekk;D...derfor var vi tidlig hjemme i kveld fra slektstreff.
Han er en virvelvind,en liten storm på to små lubne ben og med stort smil om munnen og så absolutt glimt i øyet...mammas lille røver...

Bildet over sier alt!


På en liten surferunde på nett kom jeg over www.babazar.no ...

Kunne tenke meg et nytt vitrineskap i stua...og her var det mange fine!De kan bestilles i flere forskjellige farger også...Dette hvite likte jeg veldig godt!

Og dette gedigne skapet kunne få en plass på kjøkkenet mitt...


Likte denne lampa også...



Her en litt større variant..den gir visst et fantastisk fint lys..




har visst sansen for speil nå om dagen...disse er nydelige!Og sjekk de skoddene i speilbildet..ønsker,ønsker,ønsker...Dette speilet er fra Butik Sophie..(ble litt kluss igjen i bildestokkinga,men orket ikke rette på det...)





Nydelig benk!Denne hadde babazar i sort også...






Ser ikke denne hærlig ut?tenk å sitte her med litt lekre puter,pledd,hvite lester på,en kopp te og håndarbeid....





Så var jeg innom www.butiksophie.dk ..måtte innom her å se etter å ha sett ting derfra i en svensk blogg (som jeg ikke husker navnet på...)

Nydelig madonna!


Hva er vel vakrere enn hortensia?...nydelige farger!




Her så jeg nemlig DRØMMESENGA mi!!!!
Denne senga kan når som helst få overta min gamle sengs plass!
Denne ville det være en fryd å sove i ..og det ville bli super enkelt å stå opp om morgenen..bare for å nyte synet av sin vakre seng;D
Det er deilig å drømme seg bort ei stund i ting*som*jeg*ønsker*meg-bilder!!!
May your wishes come true...










7 kommentarer:

  1. Oj så många fina bilder du bjuder oss på, det gäller att hitta inspiration överallt:_
    Ha en fin dag
    /Gunilla i Singapore

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar! Så herlig minstemann din er:) Fin blogg du har, masse fine bilder og gjennomført. Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  3. Så søt en liten røver da!
    Min mellomste sønn var også sånn. Klatret over alt!
    Masse lekkert du viser. Kunne tenkt meg en del av dette jeg å!
    God søndagskveld!

    SvarSlett
  4. Fin liten krabat du har! Jeg kunne også godt tenke meg den kurvgyngestolen :0)
    Jorunn

    SvarSlett
  5. Hallo!!
    Er redd ikke alt er klart her heller enda. Må liksom komme i gang litt for å få oversikt .-).
    Skolestarten kommer like brått på hver eneste høst!

    Så mange lekre ting du drømmer om. Ble spesielt begeistret for speilet og senga .-)

    Klem Torunn

    SvarSlett
  6. Det var mange fine ting ja :-) Bytter gjerne ut sengen min med den der jeg og :-) Takk for gratulasjonen :-) Ha en fin ny uke :-)

    SvarSlett
  7. Heisann!!
    Ja du har nok travle dager med en sånn liten tass!!
    Skulle han slenge seg litt i lysekronen her eller??

    Nydelige "drømme" bilder du viser!!

    Ha en fin kveld:O)

    SvarSlett