lørdag 23. august 2008

Lys oppbevaring...

Denne gangen fant jeg en super ide til oppbevaring av stearinlys på http://www.jeannedarcliving.dk/
...disse posene til å ha lys i var lekre ,og pynter veldig opp.Flinke og kreative sjeler kan jo fort sy slike selv og variere utseende på disse posene i det uendelige!
Vi andre som enten har ti tommeltotter når det kommer til sying og slikt,..eller ikke har tid og anledning kan jo finne disse fra...
Jeanne D`arc Living !




En slik sink boks måtte også lure seg inn her.Synes det var så fint!



...og denne boksen også!Med litt blonder rundt og ei rustikk råfin klype!!!

..papirvariant..





En liten lysende hilsen herfra i kveld!Måtte dere ha en riktig god søndag alle sammen!




TENN ET LYS I HØSTMØRKET...

4 kommentarer:

  1. De posene var kjempefine! Men jeg er ikke så god venn med symaskinen så jeg får heller satse på sinkboksene ;0)

    SvarSlett
  2. Jeg er heller ikke venn med symaskinen så disse passet jo perfekt :)
    Nydelige bokser og poser...
    Er jo endel her inne som syr poser og selger dem og de er og kjempefine :)

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  3. Så fine ideer til å oppbevare eller pakke inn lys. Du må gjerne bruke ideen min med norgesglass, men husk å lage hull i hyllen slik at det kommer luft til,og ikke bir brann.Koselig blogg du har, og det var hyggelig å få en kommentar fra Troms, mannen min er nemlig fra Tromsø.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  4. Tack så väldigt mycket för kommentaren :)
    Ja tänk om man slapp gå och jobba och bara kunde måla, åka på loppis och pyssla dagarna i ändå. Det skulle vara som en dröm ;D
    Jeanne d´Arc Living har såna fina saket! Jag har dem som leverantör i min butik och det är så svårt att bestämma vad jag ska beställa för allt är fint...men mycket är väldigt dyrt istället.

    Ha en underbar dag! :)
    Kram / Therese

    SvarSlett