mandag 4. august 2008

Roser&Rot..&Award...

Denne engelen står plassert på et lite bord sammen med en Dronning Ingrid.De er så vakre sammen...

Har alltid hatt sansen for engler.Når jeg var lita pleide vi å henge en vakker gammel engel øverst på juletreet rett under stjerna.Og det var alltid jeg som fikk lov å henge den der...jeg husker jeg pleide å sitte å kikke på den lille engelen med tyllskjørt og synes den var så vakker!

Det er noe fredfullt over dem,slik som det er over madonnafigurer også...



I løpet av årene har det blitt noen engler i forskjellige varianter...

De fleste tas frem til jul,..mens noen står fremme året rundt.






I dag har vi hatt litt sommervær!Sol og ganske varmt!Det er bare litt kjedelig at ferien var over og det var tilbake til jobb i dag...men nyter været og er heldig at jeg kan være ganske mye ute på jobben!

Rosene står fortsatt for det meste bare i knopp.Men noen har funnet ut at det er nå eller aldri;)

Denne Totenvikrosa er ren hvit og vakker.Og blomstrer rikt hvert år,men dog litt sent ute i år...

Etter en hagevandring i dag ser jeg at en del stauder må flyttes fra "hovedbedet"-der er det rot og kaos og trangt om plassen.Jeg hadde aldri trodd at de ville trives så godt her og bli så svære og frodige.Så derfor plantet jeg tett i tett...

Men jeg skal flytte noen over i kassene som er klare.Tenker at bedet ved veggen skal forbeholdes roser,klematis og litt bunndekkende stauder.





Jeg har vært så heldig å motta en award til...en nydelig award!

Også denne har jeg fått fra Liven!..Tusen takk kjære deg!



Denne skal gis videre bort til tre medbloggere...
Og da vil jeg gjerne gi den til :

Hulda-Din blogg er vakker!Vakre bilder av stilleben,vakre dikt,vakre ord og vakre ting du lager!
Jeg beundrer din kreativitet og skaperevne!

Prinsesse Elin-Inspirerende blogg!Gitt meg troen på at det er mulig å bli fantastisk flink å sy selv om man var ei kløne tidligere...skal mye til å bli like flink som deg da,..du er utrolig flink og syr de vakreste Tildaer!

Tulip-..nok en gang..setter pris på deg!Alltid en hyggelig kommentar på lur!!!



Ha en fortreffelig flott kveld!Og drøm søtt når det er tid for å køye...;)

*mange klemmer fra meg til deg*

7 kommentarer:

  1. Fine bilder!!
    Dronning Ingrid har jeg også og den er så fin:O)

    Kjedelig å begynne på jobb igjen i fineværet:( Men men .....sånn er det.
    Skal på jobb jeg også nå så du får ha en fin dag:O)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, alltid koselig med award!!
    Så du er ferdig med ferien du også, ja. jeg begynte i ny jobb igår. Spennende og hektisk i oppstarten!

    Godt sola titter frem hos dere også..har ikke vært altfor varmt i nord i sommer, akkurat! Nyt sola når den er der!

    Kos deg vider...jeg skal finne ut hvem som skal få awarden videre...:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for de gode ordene fra deg, satte stor pris på å få awarden! :) Nydelig det første bilde, som tatt ut fra Franske Stemninger. ;)

    SvarSlett
  4. TUSEN TAKK for den flotte awarden. Jeg kan love deg det at så lenge det var håp for meg så er det håp for alle når det gjelder symaskinen. he he
    Ønsker deg en flott og kreativ dag. Masse klemmer fra Elin:O)

    SvarSlett
  5. hei på deg! Gratulerer med fin award!
    og takk for kosleig hilsen i bloggen,- kom hjem nå ikveld.
    klem og GOD uke!

    SvarSlett
  6. Hej!
    Grattis till Awarden!!!!!

    Och så härliga bilder...
    Visst är det vackert med änglar och något extra är det med dem...

    Tack för dina rara ord...och hjärtligt välkommen åter!!

    Ha´det så gott!
    MiaMaria

    SvarSlett
  7. For en flott blogg du har! Titter nok innom flere ganger! :) Ja det var utrolig mye arbeid å lime på alle papirbitene, men er glad for at jeg gjorde det! :)

    SvarSlett