onsdag 20. august 2008

Blomster og besøk...

Jeg tar dere med på en liten hagevandring til jeg!

Tok noen bilder av hagen nå i kveld.Tenk at de fleste rosene står fulle av knopper nå når de skulle vært avblomstret for ei god stund siden.De fleste av staudene mine går i rosa farger,men også litt hvite innslag og noen få blå og noen gule...

Nå sitter jeg forresten og ser på oppussingsprogram på tv`n.."60 min.makeover".ganske bra resultat i dag,men jeg lurer på hvor de gjør av møblene de har kastet ut-mange store fine furu(?)skap som kunne blitt lekre med en kjærlig hånd og maling!:) ...egentlig skulle jeg(ikke sitte her å se tv...men..) flytte vitrineskapene fra stua inn på kjøkkenet.De skal males og etterpå fylles med kjøkkenting og snurrepiperier:)

Stua skal gjennom en liten makeover-skjønt det tar nok ikke bare 60 min. på dette prosjektet!

Flere hagebilder:

Stjerneskjerm...


Hvite martagonliljer...


Malva moschata,Kattost...
Akeleiefrøstjerne...

Martagonliljer i knopp...

Konglebergknappen har besøk...


Melkeklokke...



Morden Centenial...
Har besøkt mange blogger i det siste både norske og svenske -og jeg blir helt målløs over all kreativitet både når det gjelder å skape ting selv og hvordan dere setter ting sammen!Det er så mange vakre hjem der ute.Og det å få lov å titte innom dere på bloggene deres er helt fantastisk!
Jeg blir så inspirert til å holde på her hjemme med å gjøre mitt hjem litt vakrere...
Tusen takk for alle besøk og kommentarer her hos meg!Jeg blir veldig glad for hver eneste en!!!


Roser er røde,fioler er blå...
Druer er søte,..og du likeså...


3 kommentarer:

  1. Hei,
    Takk for hyggelig kommentar på min nye Blogg, er jo så fersk at jeg ikke er helt rutinert ennå, men koser meg sånn med dette!
    Ja, det er et friskt pust i et ellers hvitt hjem med noen effekter som å male en vegg i hvert rom. I stuen som du så har vi tapetsert med Designers Guild tapet og er veldig fortrolig med det!
    Fin Blogg du har :)
    ha en super fin august kveld :)

    SvarSlett
  2. Du masse fine stauder du har i hagen din!!
    Har en del stauder jeg også men ingen av disse!!
    Å male furumøbler på 60 min går jo ikke så derfor blir de jo kastet ut!!
    Må nok mer enn et strøk til på de ja!!
    Sprøtt program og det er jo bare make up.......
    Men artig og se!! gode ideer også men vi bruker nok litt lenger tid!!

    Ha en fin dag:O)

    SvarSlett
  3. Tuuuuusen takk for blomster turen. Her var det masse flotte blomster det må jeg bare si.
    Gamlå

    SvarSlett