fredag 22. august 2008

Fridag...?

bilde fra Linneas Hage


I dag hadde jeg fri fra jobben!!!
Pappaen kjørte de to minste bukkene bruse i barnehagen,den største dro på skolen og pappaen kjørte for å jobbe med sitt båt-prosjekt...
ÅÅÅÅåååååhhhhh-HELE DAGEN for meg selv!Det er lenge,lenge siden sist!
Men lå jeg og sov lenge:...nei!
Tok jeg meg en siesta på sofaen utpå dagen:...nei,nei,nei!
Tok jeg meg fem minutter i godstolen:...neida!
Jeg gjorde ingen av delene jeg lovet meg selv jeg skulle gjøre så snart jeg hadde anledning til det!En trebarnsmor drømmer om å sove...:)

Jeg stod opp tidlig og fikk sendt familien avgårde,spiste frokost stående ved kjøkkenbenken(av frykt for at rumpa ville bli sittende fast )..for i dag skulle det nemlig VASKES!!!!

Jeg har flyttet litt om på møblene også...


Vitrineskapene ble flyttet hit i spisekroken.Skapene skal etterhvert males hvite eller grå kanskje...-men det får vente på tur;)





Litt pynt på bordet...plukket inn noen roser i kveld...Nå lukter det hærlig roseduft i huset!

Var veldig godt å ta helg i nyvasket hus.




Lille prinsessa har også hatt en travel dag i dag!
Først i barnehagen,så på butikk og så rett i bursdagsfeiring til en av sine gode venninner-Amanda` 3års dag!
Etter kveldsmat ,tannpuss,lek med storebror og litt kos på fanget mitt...hentet frøkna teppet borti sofaen og skulle leke/gjemme seg i den...
Og slik endte det;O)...
Nå sover hun godt og trygt i sengen sin.Og snart lusker mor seg også til sengs...
I morgen er det en ny dag...og nye fargestifter...

*Ha en god helg!*





4 kommentarer:

  1. Heihei
    Kjenner meg så godt igjen når det gjelder fridager. Skal bare skal bare... Og der forsvant den :)
    Men det er jo utrolig deilig med nyvasket hus da!
    Ha en riktig så god helg
    *Siv*

    SvarSlett
  2. Herlig med en fridag i ro og fred......selv om den blir brukt til å vaske huset:O)
    Her trengs det helgevask....... På jobb hele uken og 50 års lag i går!! Så i dag må jeg bare gjøre litt!!
    Så fint hos deg:O)

    Ha en fin lørdag:O)

    SvarSlett
  3. skjønne bilder av barn og blomster...
    og flott bloggbilde!!
    ha en koslelig helg alle sammen~~

    SvarSlett
  4. Ja en fridag er gjerne etterlengtet, og noe man burde prioritere oftere.
    Håper det ble rom for litt "alenetid" også etter husvask og flytting av møbler!
    Deilig med nyvasket hus da!

    Koselig bilde av lillemor som har sovna!

    God helg til deg og dine!

    SvarSlett