fredag 15. august 2008

Blå lys...

Jeg liker å pusle rundt om i huset å flytte på ting...
Her har ikke tingene sin faste plass,men blir plassert på nye plasser-nye stilleben rundt omkring i huset.
I dag kom den lille hylla som stod på vaskerommet inn i stua!Flyttet ned madonnaen og satte den i krona mi.
Hvite lys er favoritten..men liker disse lyse lyse blåe også!Søte...
I hylla over henger det ikke lavendel,men "jukse-lavendel"til tørk;)

Har kjøpt tre stk speil de siste dagene.Et nytt sølvfarget og to gamle med gullkant,som skal males hvite..disse får dere nok se etterhvert.

Nå i kveld sitter mannen min og jeg med tente stearinlys i sofakroken og nyter et glass hvitvin !
Veldig hyggelig med helg og god tid!
I morgen blir det lunsj,middag,kaker og fest på kvelden.Det er duket for slektstreff!

NYT KVELDEN DERE!OG HA EN KOSELIG HELG!

7 kommentarer:

  1. Det høres ut som om dere koser dere skikkelig! Håper slektstreffet blir fint. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Hei Hei du, flott å se flere fra nord her i bloggverdenen. Nei:) Det er ikke ett speil:) Har ønsket meg dette lenge, å endelig fant jeg en perfekt "sånn". Håper alt fikser seg i morgen, naboen sa han skulle komme hit i morgen tidlig å hjelpe meg....så da kan jeg ta bilder:)

    SvarSlett
  3. Det er mest på øst og vestlandet føler jeg at det er bloggere. Vi får stå sammen vi her oppe i nord:)
    Det er en stor diger tallerkenhylle som skal henge på barnerommet. Gleder meg til å få den montert den opp i morgen å plassert bøkene til Caroline i den. Tror det vil bli kjempe fint

    SvarSlett
  4. Nå er jeg trøtt, klarte legge kommentaren min til deg i min egen blogg....

    Nei samme føler jeg. Kjenner få her som er intr i det, så jeg har ingen å snakke med det om, så og si. For folk flest er en stol en stol og en butikk en butikk: Jeg syns det er morro å ha noen å spørre om råd, gi råd til (om jeg har) osv. Eller noen som er intr i å høre om malingsbøtta og kosten.

    Jeg er helt gåen etter dagen i dag, bør få meg i seng jeg også. Har lys men ikke vin....ny dag i morgen, naboen kommer tidlig sa han så best å være uthvilt.

    SvarSlett
  5. Kan ta en tur til deg hvis alle speilene i huset er okkupert altså??

    Med 3 tenåringsjenter er det ikke alltid plass til mor foran et av dem..
    Ja.ja.skal på sykkel/telttur med datter nr.2 i dag i finværet,så da må jeg nok klare meg uten speil til i morgen!

    Ha ei flott helg og nyyt livet!!

    SvarSlett
  6. Så koselig helgestemning hos deg!!
    Gleder meg til å se ferdigmalte speil!!
    Har jo etterhvert malt noen speil ja......
    Kos deg på slektstreff:O)

    SvarSlett
  7. Motsatt av meg du da - jeg liker å ha ting på samme sted hele tiden jeg!

    Signerer om at det er trivelig å høre fra dere nordpå, selv om jeg må innrømme at jeg bor på Østlandet selv...

    Håper du har det fint på slektstreff!

    SvarSlett