torsdag 21. august 2008

SIA...in my dreams...

Må bare vise dere litt av dette som jeg fant på http://www.sia-homefashion.com/

Her kan man rett og slett bli helt ør av alle de vakre tingene !

Mye å drømme om,ønske seg eller shoppingtips her og nå;)



NYT:




































De kaffeservisene f.eks ønsker jeg meg veldig mye!Og klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg likte best..sølv eller blomstrete....Nydelige hvertfall!

Og et etasjefat ..står også på lista som etterhvert begynner å bli en diger rull!!!:O)

Av og til slår tanken meg at det må være sååååå lettvint å like minimalistisk stil...så god plass man må ha da???...... ... Jeg vet ikke jeg for det har jeg aldri prøvd.Har en tendens til å like nips ,dog vakkert nips;)

Det var alt for i kveld,..holder på med noen prosjekt som jeg håper blir bra...

*klem*

11 kommentarer:

  1. Heisann, her var det masse fint du viser. Kunne nesten tenkt meg alt jeg. Mange ganger er jeg glad for at pengene stopper meg, for hvis ikke så vet ikke jeg. Kanskje det ikke hadde vært plass til meg i heimen. ler.
    Koselig blogg har du også.
    Ha en fin kveld hilsen Gamlå

    SvarSlett
  2. Å DU SØTE TID, her var det mye lekkert, samtlige bilder..alt fikk jeg lyst på. De koppene, hvor får man kjøpt dem????

    Måtte le av gjæren din, da var du på samme nivå som meg:) Lo litt av meg selv i dag + at jeg måtte le litt av brødene/battongene dine også.

    Jeg syns bare det er artig da jeg virkelig gjør noe så dumt...greit å kunne le litt av seg selv og andre på en snill måte:)

    SvarSlett
  3. Der var det mye lekkert du. Så noen lysestaker jeg veldig gjerne kunne tenk meg

    Koselig blogg du har

    Klem

    SvarSlett
  4. Artig forresten at du også bor i nord, langt fra byen?

    Britt`s fører jo SIA, men spørs, jeg tror nordleningene (butikkene) er litt mer feige på interiørfronten enn på øst/vestlandet. Jeg har hatt flere diskusjoner med butikker hvor dem sier: det tør vi ikke ta inn, nei det tør vi ikke ta inn....Jeg prøver jo få KA til å ta inn mer småtteri fra Riviera f.eks, dem har utrolig mye lekkert. Jeg får ta meg en diskusjonsrunde hos Britt`s også mens jeg er i siget. Jeg er sikker på at sånt ville gått rundt her oppe. Folk blir mer og mer interiørbevisste syns jeg og vi har for lite her. Jeg er ikke hoppende glad for Bohus og Skeidar, selv om man kan finne mye der, men det er kjedelig å ha det samme som naboen.

    SvarSlett
  5. Oj oj her var det mye fint! Kunne tenke meg speilet i mosaikk og sølvkoppene!

    SvarSlett
  6. SIA er en av mine favoritter og jeg likte alt du viste..
    Koppene ja... Begge to var jo bare nyyydelige !!!

    SvarSlett
  7. masse fint å ønske seg ja.
    kurvstolen så jeg live i går og den var knallfin og på salg!!!!

    SvarSlett
  8. Masse lekkert!
    Likte godt servicet i sølv, har hatt noe lignende i butikken ;)

    ha en fin helg!

    SvarSlett
  9. Falt for sølvkoppene jeg da, men så elsker jeg sølv hehe...mye lekkert var det der:)

    SvarSlett
  10. Ufattelig mye fin inspirasjon å finne, det er sant! Herlige blomsterbilder i innlegget under, likte spesielt det første bildet av kanna i sink, med den rosa blomsten foran.

    SvarSlett
  11. så nyyydelige bilder, fristende saker...
    blanke ting og kaffesrvise med rosemønster,- kan det bli vakrere??
    klem og takk for titten hos meg~

    SvarSlett