mandag 15. desember 2008

Lista blir kortere...

Nå sitter jeg her og blogger litt,..en pust i bakken før jeg setter i gang igjen.Det er mye å gjøre nå før jul,..mye som sikkert strengt tatt ikke hadde vært så nøye med å få gjort heller...men jeg LIKER faktisk å ha litt stress jeg...,jeg LIKER å vaske/rydde/dandere/pynte..og jeg LIKER å bake-det blir liksom ikke helt jul uten!!!
Nå i kveld skal jeg male et strøk på spisebordet,...og mulig stuebordet også...det skriker etter et strøk eller to med maling!!!


>

Lista mi blir litt kortere for hver dag hvertfall...Nå er gavene ferdig innpakket.Har ennå syv gaver igjen å kjøpe,men det tar jeg i morgen.Da venter nok en bytur :)
Har prøvd å gjøre gavene litt finere enn vanlig;jeg må innrømme at jeg ikke pleier å bruke så mye tid på selve innpakkinga.Det pleier å gå fortest mulig unna-med vanlig julepapir kjøpt på Obs! og bånd som blir krølla med saks ;D I år derimot er det litt mindre skrikende papir,selvlagde kort og litt "pynt" på i form av notepapir,glitter og glansbilder...kunne nok sett bedre ut(hi,hi) men jeg godkjenner dem for i år!!!

Dermed er innpakking haket av...

1 kommentar:

  1. Tusen takk for en kjempe hyggelig kommentar hos meg. Utrolig fin blogg du har også. Det er bare så moro å få så fine kommentarer fra folk som er innom.

    Håper du har en fin kveld. Klem fra meg.

    SvarSlett