torsdag 18. desember 2008

Vil du se mer???

Her kommer det litt større bilder over hvordan det har blitt seende ut i huset etter at jeg har pusset opp...
Nå begynner ting å falle på plass,..noen ting enda som mangler som et gulvteppe under stuebordet...(jeg har lyst på et kuskinn i duse farger,hvitt og lys lys brunt/beige..)..og ønsker meg også underskap/lang sjenk der hvor den lille hvite sjenken står og stilig flatskjerm-tv...
MEN jeg er da fornøyd med resultatet så langt.
Stuebordet er bare blitt grunnet,det venter på et strøk oljemaling i kveld:)
har fått hentet speilet hjem også,det er hengt opp over sofaen og pyntet med hjertelyslenke.

Det andre gullspeilet har blitt hvitt!Lot den innerste gullkanten få være gull.
Uttrykket ble langt mer elegant:)
Det er pyntet med lerkegrein,fugler,ullrose og et kors...


Kjøkkenet har dere fått sett litt av.
I kveld har jeg fått opp gardinlengdene.De valgte jeg å knytte fast oppe og feste på dusker.Pepperkakehjertene pynter opp alene i vinduet ennå...kremmerhus med granbar skal også opp her.
Lintrekkene til stolene er noen år gamle,og UMULIGE å stryke !!!!



Pynt på bordet...som forøvrig er nymalt;)...derfor kan jeg ta nærbilder:D



Baksten er unnagjort...
Ihvertfall småkakene.Nå venter loff,rundstykker,brød og rosinerbrød på tur...
De to eldste gutta i huset har vært og kjøpt inn mer mel nå i kveld så det er bare å sette i gang...
*klem,klem*




2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Så lekkert det er hos deg:O)
    Nymalt, hvitt og fint!!
    Flink å bake er du også:O)
    Her står pepperkaker for tur i dag......er ofte litt sent ute!
    Risboller må jeg også lage i dag!!
    Her skal vi ha gløggparty for store og små i familien i morgen......så da må vi ha masse snacks!!
    Så kjekt å pynte i nyoppussede omgivelser....ikke sant??
    Ønsker deg en fin dag og håper du får tid å kose deg litt også:O)

    SvarSlett