lørdag 24. mai 2008

Nå blir det HVITT!!

NÅ er jeg i gang med malearbeidet på kjøkkenet.BORT og VEKK med det fæle gule og på med to strøk med fargen "letthet"som er hvitt og rent og elegant!Det ser virkelig bra ut må jeg si...får desverre ikke tatt bilder underveis da vårt kamera er blitt merkelig skjeivt framå der...fant det på kjøkkenbenken jeg og har tydeligvis vært lånt av en av de to største små..hvem vites ikke,men en er mer mistenkt enn den andre...
Vel,nytt kamera er bestillt og underveis så det blir ferske bilder etterhvert!



Noen mimre bilder av hvordan vår hage KAN se ut uten snø på....


Lewisia cotyledon,en liten fargesterk favoritt....

Og med en veldig fornøyd mine må jeg tilføye at våren har virkelig kommet hit nå!Ja,våren fant frem i år også,..selv om jeg lurte på om den hadde gått seg bort eller glemt helt av denne lille plassen på jord,Steinnes,...men jaggu meg fant den fram til oss lell.Og vi koser oss med plenraking,maling og pusler ute rundt huset..ikke helt kommet igang med planting av blomster enda ,kun tre små spann med stemor ute på trammen...men nå etterhvert skal det bli blomster i både krukker og spann nær sagt.Og HVA er vel bedre enn å nyte de første kaffekoppene ute i solveggen uten å fryse på tærne??!!
Mmmmm...blålilla kubjeller står med store tjukke knopper og klematisen vokser for fullt...og resten,ja de vet jeg kommer etterhvert..det er bare å glede seg!!!!
GOD HELG!!!!


4 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg...eller for å være helt ærlig -mannen i huset maler akkurat nå en av stuene med fargen letthet. Det blir knallfint!

    SvarSlett
  2. Koselig. Lenge siden jeg har sett deg her inne. Hadde jo akkurat oppdaget den koselige bloggen din, så har du ikke hatt innlegg her på lenge!! Ble nesten bekymra!

    Blir nok bra med hvitt og lys farge.
    Og ..godt at våren kom til dere i nord nå! Det unner vi dere!
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  3. Så fine blomsterbilder, og gleder meg til å se bilder fra maleprosjektet ditt! Ha en fortsatt fin helg, klem.

    SvarSlett
  4. Hei.
    En utfordring tilø deg ligger på bloggen min!
    Klem

    SvarSlett