torsdag 8. mai 2008

Orkideer og litt babyblått...

På min lille snartur i byen fant jeg en ny butikk!Den heter Fryd og ligger i Veitasenteret.
Jeg klarte ikke stå imot fristelsen og kom ut derfra med en liten pose;)...i den lå det fire slike babyblå skåler,de har ikke slike riller men de ble med likevel.Kan kjøpe noen i samme farge med riller en annen gang.Hos meg trenger jeg ikke tolv like,..bare fargene stemmer eller går overens-så er bare det sjarmerende og kombinere forskjellig servise. En slik lysrosa orkide+to litt mindre hvite fant jeg på plantasjen.De ser helt ekte ut!Jeg elsker orkideer og når mine ikke blomstrer er det godt med litt fake-så lenge de ser fine ut.
To slike lys-oppheng fant jeg også..(Fryd)... som egentlig var tiltenkt badet men som ble hengt opp på kjøkkenet da jeg kom hjem.De passet så fint der..
DISSE har jeg sett med laaaange blikk etter på Britts Boutique,er fra Nigella serien med kjøkkenutstyr.De har den rette fargen,er dekorative og mye finere enn de vanlige i stål.

Kjøpte også noen stemor som skal plantes ut i helga for å pynte opp på trappa.Snøen er nesten borte rundt huset nå.Det har regnet de siste dagene og det har fått fart på sneen,heldigvis,for nå vil vi ha vår!!!

En liten en havnet oppi her og pynter opp inne litt...

Ha en fortsatt strålende kveld og ei god helg!!!(Ikke sikkert jeg når å titte innom her,blir ei travel helg med bursdagsfeiring.)

1 kommentar:

  1. Morro å se flere bloggere fra det kalde nord:) Vet du, jeg stod og så på de samme skålene selv sist uke, dem var kanonsøte.....!!!! Kanskje jeg må dra å få tak i noen..

    SvarSlett