lørdag 3. mai 2008

Pakker...

Hva er bedre enn pakker??...denne lille fine pakken lå i postkassa i dag!!He,he...det er en vunnet auksjon igjen.....denne gangen en sølvplett vase,for svimlende kr1....;lurer på hvordan den ser ut...det er bedre å sitte å lure ei stund..spenninga før oppakking er nesten bedre enn å se hva som er inni...så den lå og solte seg litt på bordet.... ..før papiret ble flerret av...
Den var jo skikkelig fin jo.Denne blir søt med roser,ranunkler,peoner eller faktisk kanskje nellik...



Jeg venter på flere pakker jeg;)...bestillte fra creme de la creme denne gang,..bla madonnaer,osteklokke,rustikk vegghengt potte og rustikk vegghengt lysholder for kubbelys..deler nok bilder med dere når pakken har ankommet og er pakket opp!Det frister sånn å handle for tida,må være våren som virker inn(..noe må man da skylde på..fniiiis).Har veldig,veldig lyst på..ja ..mye..men sånne baby-blå bakeboller med riller,cremefargede cafe au lait skåler..med riller..,flere osteklokker,lamper i sølvplett til å henge over kjøkkenbenken,smijernslampe,gevir(!!) og nye gardiner...sukk...

Må også vise dere det lille huset mitt da...det er tatt på turen opp fra postkassa i morrest..

...deilig blå himmel og sol,..faktisk t-skjorte vær fant jeg ut der jeg gikk med støvler og ullgenser og skjerf(!)på..er litt frostpinn ser du og ikke gått opp for meg at våren er kommet!!!

Deilig med sol,og det trenges sårt! SE på all den sneen...

Huset er veldig oransje da...vil gjerne male det brukket hvitt med hvite kanter og lage til slike knikter til vinduene...det var bare det å finne frem malekosten ...

3 kommentarer:

  1. Hei! Er så glad: nå har vi fått deg inn på rollen på nib! HURRA!

    SvarSlett
  2. Jeg ble litt sjokkert når jeg så hvor mye snø der ligger hos deg fortsatt... Her hos meg har jo snøen vært et fjernt minne i mange uker nå, så jeg har liksom ikke tenkt på at det fortsatt ligger snø i andre deler av landet..

    Den vasen/pokalen var jo et "røverkjøp. Blir nok veldig flott med skjønne blomster i :-)

    Jeg ser du har funnet frem til "Norske interiørblogger" som jeg nevnte for deg. Det er bra. Lettere å følge med på oppdateringer hos deg nå vet du :-)

    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  3. Hei igjen.
    Ja kråkebollene mine er nok ikke ulike de du finner nær Tromsø... Er nemlig oppvokst i nord-Troms, og det er der mange av dem er plukka!!! Så det er ekte nord-Norske varer! haha:)

    Huff, det var mye snø... men nå tiner det vel fort, hvis sola får tak! En fin tid man går i møte!
    Snakkes.
    Tulip

    SvarSlett