lørdag 31. mai 2008

Utfordring!!

I dag våknet vi opp til gråvær og regntunge skyer,men i går..IGÅR var det skinnende sol og ganske varmt!!Vi var ute hele dagen og kosa oss...så i dag er det litt solbrente skuldre.(lærer aldri...

Bildet er av en fantastisk sandstrand som ligger utenfor her..

Så til utfordringen som jeg har fått av Tulip....

"Pick up the nearest book:

-open on page 123
-find the fifth sentence
- post the next three sentences
-tag five people,and acknowledge who tagged you

Det er en stund siden jeg leste en hel roman sist..de bøkene jeg har lest i det siste er faglitteratur.Jeg har desverre lite tid til å lese noe særlig,det er kommet opp på lista mi over "luksus"....

Men svigermor kom med ei bok for ei stund siden...

"Min søsters vokter"av Jodi Picoult...og den ble da lest!.....

"Campbell,hun er moren hennes!"

"I denne uken er hun motpartens advokat,og hvis hun påvirker min klient på noen måte,må hun få beskjed om å la det være".

"Din klient har et navn,en alder og en verden som raser sammen for henne-det siste hun trenger er mer uro i livet sitt;har du giddet å prøve å bli kjent med henne,engang?"



Jeg gir denne utfordringen til Hulda,Hege(Hegesskrimmelskrammel),Klarafina ,Tone(Amor Vincit Omnia)og Janne-Kathrine.

Nå skal jeg nyte søndagen og dagens første kaffetår(er glad i kaffe..MMmmmmm)..det gjenstår litt finpuss på kjøkkenet,siste strøk på hyllene og tre stoler til som skal males ..det tuller fort på seg når man først begynner å male.Plutselig er alt nymalt;)

KOS DERE ALLE SAMMEN I DAG!!!

5 kommentarer:

  1. Hei på deg ,
    Synes du har en kjempefin blogg:-)
    hart lagt en utfordring til deg på siden min :-)
    Ha en kjempefin dag.

    SvarSlett
  2. For en hærlig strand dere har i nærheten!
    Enda vakrere enn i syden, med slik natur rundt!
    Her har det også vært sol i mange dager, men ikke i dag. Nesten litt godt, for da kan man endelig få gjordt litt inne, som feks litt husarbeid.... ;-)

    SvarSlett
  3. Ja, deilig med sol og varme. Og da tåler man litt solbrente skuldre når kvelden kommer!
    Flott strand dere har i nærheten.
    Kos deg videre i dag!!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Takk for hilsen og utfordring. Skal ta fatt på den om litt. Jeg har vært på helgebesøk ved havet. Det var deilig! Du er heldig som har så fantastisk strand i nærheten.

    SvarSlett
  5. Er det ikke rart at Nord norge er så fint...ingen andre steder er det så vakkert! :)
    Natta fra meg.

    SvarSlett