søndag 1. juni 2008

Jeg tok en utfordring til!

Fikk en ny utfordring,denne gang fra Vinterhvitt ...

"Reglene kommer i starten av innlegget.Hver spiller svarer på spørsmål om seg selv.
I slutten av innlegget gir du utfordringen til 6 andre personer og fører opp navnene deres.Så legger du beskjed hos dem at de er tagget og ber dem lese din blogg.La personen som tagget deg få vite om det når du har lagt inn svar."
1.Hva gjorde du for 10 år siden?
Hmmmm...jeg husker knapt gårdsdagen jeg...da bodde jeg hvertfall i Tromsø og delte leilighet sammen med min søster.Den våren og sommeren var det tropiske forhold her.Så det ble en del soling,is-spising og utepils på Skarven;D....og utpå sommeren traff jeg min kjære Kjell-Inge!!!

2.Hva er 5 ting på gjøre lista mi i dag?
Lage pizza,hjemmelagd selvfølgelig...pakke sekkene til ungene klare til ny barnehage-uke,ut å slippe inn hestene,dusje....

3.Snacks jeg liker...
oj...det er mye det...alt fra sunne snacks som tørrfisk,tørket reinkjøtt,frukt og grønt...til det litt mer usunne...som lakris(den klissette varianten),smash-sjokolade(Mmmmm!),fruktnøtt sjokolade,potetgull og nøtter(cashew og pistasj)

4.Ting jeg gjerne vil gjøre dersom jeg var milliardær...
Gi penger til det jeg brenner for bla. barn som har det vanskelig!!!... også ville jeg gitt penger til å redde orangutangene her i verden!
Og litt mer selvsentrerte ting som å reise på ferier sammen med familien,byggd litt ut på huset,kjøpt et feriehus i Frankrike....

5.Steder jeg har bodd:
Har holdt meg i Tromsø m.omegn....

6.Disse vil jeg vite mer om:
*Tulip
*Dans på roser
*Mias Landliv
*Lines Verden
*Harmoni
*Små Gleder

Utfordringen er herved besvart og levert videre;) Lykke til dere utvalgte!!




4 kommentarer:

  1. Heisann!
    Skal ta utfordringen i løpet av morgendagen tenker jeg.

    Skarven ja, der har jeg vært og drukket Mack øl på uteserveringa flere ganger.
    Kanskje vi til og med har vært der samtidig?? ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei og hopp!
    Takk for hilsen! Tror ikke jeg har tittet inn her før! Fikk en annen utfordring i går, og skal nok få med denne også, når jeg får tid!
    Blir ikke så mye blogging for tiden, for det er så strålende vær ute. Så du hadde tatt et bilde av ditt koselige hus, og der var det masse snø! Måtte sjekke om det virkelig var i mai måned du hadde tatt bilde.
    :O)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Da er utfordringen besvart!!

    Ha en fin dag!:)
    *Klem*

    SvarSlett
  4. Hei!

    Jeg skal ta utfordringen etterhvert.
    Så koselig blogg du har!
    Hvor er det du bor?
    Jeg har selv bodd ute på Kvaløya, i Kaldfjord, Henrikvik. Den stranda minner meg mest om Sommarøy... Utrolig fint!
    Var på Sommarøya i fjor sommer, i strålende vær. Det er noe av det fineste jeg har sett!!! Smaske-lekkert!

    Ha en deilig dag. Kathrin.

    SvarSlett