søndag 29. juni 2008

Fisketur i midnattsol...

Vi hadde en fantastisk fin tur til Lillevannet,en liten innsjø som ligger 5 min.gange fra huset vårt.Min bror og min pappa er ivrige stang-fiskere så dit måtte vi for å prøve fiskelykken.Jeg knipset bilder i hytt og pine...Multebær-blomstringa er kommet skikkelig i gang nå.Har ikke sett så tett med blomster som det er i år på veldig lenge.
Nærbilde av en enkelt blomst!Den er vakker!!Se de søte støvbærerne...
Bildene ble lastet opp hulter til bulter...dette er fra rundt bålet..eventyrstund og vitselesning:)
Midnattsola bakom huset vårt...det er vakkert når det er slike dager som de vi har nå!
På tur over bakkene til Lillevannet har vi denne utsikten..ikke så aller værst...
Det ligger flere vann rundt Lillevannet.Dette lille vannet heter Åldammen.Og Storvannet ligger bak denne mot venstre på dette bildet her.Men synes det var en nesten litt magisk stemning her med litt dis over vannet,siv og fjellet i bakgrunnen...
Broren min er en kløpper med fluestang!Ikke skjønner jeg hvordan han klarer å ikke surre seg selv fast i snøret;)..det er vanskelig nok synes jeg å få til å kaste ut med vanlig stang...
Her står han midt i elva og prøver å få napp...
Men denne fisken fikk min samboer på kroken..det ble en på broren min også..fikk tre til sammen,var ikke så veldig sultne fiskene i natt...
Men det var ikke så farlig!Det var koselig å sitte rundt bålet og drikke kaffe.Vi så både rein og elg på åskammen bak oss så bare det var en opplevelse i seg selv.
Det er meldt fint vær til i morra også.Men da er jeg tilbake på jobb etter ei uke på ferie...men er mye ute på jobben også så får helt sikkert litt sol i fjeset alikevell.
Ei flott helg har det vært!Koselig med familien på besøk!
*KLEM TIL DERE ALLE;) *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar