onsdag 11. juni 2008

Se min kjole!



Vi er invitert i to runde bursdager og et bryllup i sommer og da må man jo shoppe kjoler.Jeg er egentlig ikke så glad i å dra rundt i klesbutikker på jakt etter klær..særlig ikke å kjøpe kjoler man må ha i siste liten.(..og kanskje t.o.m ungene og gubben med..huffameg..;)

Så jeg fant denne på nett og fallt pladask!Håper bare den er så fin som jeg håper...ser den lovende ut?

Ryggen er plissert,så det er slike folder over hele baksiden.Ganske stilig!....så var det bare å finne de rette skoene!!!





I kveld var vi på fotballkamp igjen.Og stillinga ble 7-6..så vi tapte kun med ett mål!!Og min sønn scorte sitt første mål på kamp!!Gjett om han var glad!!?!!!og mamman stod å hoppet og hoiet på sidelinja,såååå stolt;)

Lykkelig gutt som la seg i kveld...lurer på hva han drømmer om i natt;D



I morgen står den en utflukt til Reinøya på planen.Krysser fingrene for vindstille og sol slik at det blir grillvær!!



God kveld og natt til dere alle*klem,klem*

3 kommentarer:

  1. Klart du må ha ny(e) kjole(r) :) Lekker denne hvertfall. Hvor fant du den?
    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig må du ha ny kjole.
    Denne så jo kjempelekker ut!!

    SvarSlett
  3. Lekker kjole du har funnet!
    Blir nok veldig bra med lyse, åpne sko med litt høye hæler. Blir nok en suksess vil jeg tro!

    Moro med ungenes fotballkamper, ja!
    Vi trener yngstemanns fotballag.Gøy.
    Cup i morgen, så det er avgårde kl.8 på mårran med kaffe på termosen for en lang hektisk dag!
    Burde kanskje komme meg i seng i rimelig tid i dag!?

    Good helg!

    SvarSlett