lørdag 14. juni 2008

Kjøkkenet...

Jeg kom til å tenke på at jeg jo har en mobiltlf ...hvorfor ikke bruke den å ta noen bilder med??
Trodde kanskje bildene ikke ville bli så bra men der tok jeg feil!
Så her er noen bilder fra kjøkkenet etter det er blitt hvitmalt..før var det altså gult!

Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med komfyrhetta....skal den males svart?hvit?fliser?sandmaling i samme farge som flisene?..eller være sånn som den er..??
Mens veggene var gule enda var jeg fast bestemt på at den ikke skulle være slik kobber som den er...men når veggene ble hvite ble den ikke så ille likevell...den roet seg liksom ned i fargen...
Noen som har noen meninger/råd eller tips så kom gjerne med det!!!

Lurte også på om denne hylla skulle males hvit...eller svart....synes resultatet ble ganske bra...
Med litt forskjellig greier på...
Bordet var uten duk når bildet ble knipset...og ikke alt er kommet på plass ennå..speil og bilder mm mangler...
På bordet står dette selvmalte runde trefatet,oppi den en bestikk-kurv med nydelige servietter funnet på nærbutikken og selvsådd duftende basilikum i selvmalt potte....

Et lite glimt fra kjøkkenet mitt...

6 kommentarer:

  1. Hei hei Så flott kjøkken du har fått deg, er usikker på hva jeg ville gjort med viften, kanskje jeg ville malt den hvit, men jeg er usikker der!!!
    God helg
    Gamlå

    SvarSlett
  2. Ser ut som du har et lyst og lekkert kjøkken!
    Likte den sorte hyllen på veggen. Tøft mot alt det hvite.
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  3. Skikkelig fint kjøkken hos deg. Og bildene ble jo kjempefine med mobilkamra. Ha en fin helg. Nydelige fjell også.

    SvarSlett
  4. Kjempefint kjøkken. Synes ikke du trenger å male hetta. Den svarte hylla var også veldig fin. Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlett
  5. Flott kjøkken !!....litt usikker ang. viften ...tror kanskje jeg hadde malt den hvit :))kanskje!!
    Har dere malt kjøkkenbordet og stolene selv ? Vi har et langbord med stoler i bonderødt....har såå lyst å male det hvitt !
    God søndag :)

    SvarSlett
  6. tror eg flytter inn til deg~~~
    massevis av vakre godsaker...
    klemmer til deg~~

    SvarSlett