søndag 15. juni 2008

Fasaner på kjøkkenet!!

Her kommer det flere bilder av kjøkkenet...
Her sees mer av selve kjøkkeninnredninga...et lite kjøkken,men får plass til det meste.Skal kjøpe framskap eller skjenk sånn ettrhvert å ha stående på den veggen hvor den svarte hylla er skrudd opp.Og den vil jo romme litt av hvert!
Har så lyst å kjøpe en fin madonna,litt stor,å ha stående på benken,til høyre for komfyren...og flere planter/urter...

Tallerkenhylla er også blitt malt siden sist.Den er blitt mere hvit og med blankere maling(var grålig og matt..)Oppi hylla står det noen fat i sølvplett,lillebrors grøttallerken,mitt favoritt interiørblad og min lille samling av tallerkener...

Jeg samler litt på tallerkener som er svart/hvite,og gjerne fasantallerkener..synes de er så vakre!!

På knaggene henger brødkurven vår,soppkurven(fil de fer),tavle med huskeliste og dørslag...

Nærbilde av den svart/hvite fasanen min!VAKKER!!!
og min lille lyseblå...
Og denne dyptallerkenen som er et bruktfunn,..nydelig roseranke rundt hele kanten!

Har holdt på ute i dag.Malt et plantebord,snekret en kasse,gjort et lite funn i naboens brakke som ble revet i dag...fant et lite bord,potter i terakotta og kurver!!

Været er heller ikke så værst her nå...har vært overskyet hele dag men nå på ettermiddagen/kvelden har det vært litt sol og jeg ser myyyyye blå himmel!Man kan jo alltids håpe at det holder seg til i morgen også-for da har jeg fri!!!

Og takk for koselige hilsener her på bloggen min-setter stor pris på hver og en av dem!Hyggelig!

Ha en fortsatt fin søndagskveld!!


3 kommentarer:

  1. Det var en alldeles nydelig tallerkenhylle. Etter å ha sett så mange fine tallerkenhyller, har jeg nå innsett at jeg bare er nødt til å skaffe meg en. Elsker serviset ditt. Har mest sånne blå og røde tallerker, men fant engang et sett med 6 dype desserttallerker, en stor skål og 3 middagstallerker i svart/hvit på loppemarked til 30 kroner... Ble kjempeglad..

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så flott kjøkkenet deres er blitt! Lyst og trivelig.
    Fin tallerkenhylle, og den svarte hylla di. Tøff kontrast til hvite vegger.

    Kos deg videre, håper himmelen fortsatt er blå!!:)

    SvarSlett
  3. takk for hilsen :-) Fin side du har :-) Vi har mye lik smak ser jeg :-) Legger deg til på siden min :-) Og titter innom igjen snart :-) Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett