torsdag 10. juli 2008

Ferie,barna og gavedryss!!

I dag var siste dagen på jobb før ferien!Nå venter tre uker med avslappning,hagearbeid,litt malearbeid,forhåpentligvis litt soling...bading,strandtur,masse tid til å bare kose oss sammen!
Det var litt trist og forlate jobben i dag.. for om alt ordner seg ser det ut som jeg starter opp på ny arbeidsplass i august!Vel,helt nytt blir det ikke..jeg har jobbet der tidligere-men nå blir det i en annen stilling..så noe annerledes vil det da bli.

Vi har ingen planer om å dra langt avgårde i ferien i år.Det blir hjemmeferie,men noen små turer vil det bli.Har begynt å lure på om det kanskje blir en tur til varmere strøk utpå høsten/vinteren...hvertfall om sommeren fortsetter på samme viset her oppe i nord,da må vi nok emmigrere for å få litt varme,sol og badetemperaturer!

Vi var noen dager i Rørvik i Juni.Der var det litt varmere ute,og to-tre dager med sol!
Minstemann,William,på pappas rygg..vi er og går oss en tur nede i sentrum:)

Så forresten et oppslag der om en hel garasje med loppiser..men da jeg fant den var det stengt.Kun åpen mandager....hadde jeg sett oppslaget dagen før så hadde det jo vært fint..men lappen så jeg..tirsdag..(veldig min type flaks det da..)

Men kanskje like greit,ellers hadde jeg sprengt koffertene;)

Jeg fikk litt lyst å feire FERIEN,den mulige ..NYE JOBBEN og over 2000 besøkende på min blogg!!!!Derfor vil jeg skrive ned alle som kommenterer dette innlegget og trekke ut en vinner som vil få en liten overraskelse i posten i løpet av sommeren!Og det er rimelig god vinnersjanse vil jeg tro da antall kommentarer hittil har vært en-siffret;D


Storebror Chris må også få børne inn på mors blogg..med stil!Her har han lagd seg en racerbil av pappeske!Denne har ungene lekt med i timesvis!Det enkle er ofte det beste!!!!

Det skal bli fint å være hjemme med barna og bare gjøre det vi finner på og har lyst til!Noe sier meg at det blir bla.sykkelturer,baking,perling,hyttetur,ridning,kanoturer og tur til mor og far i Lakselvbukta!...vi gleder oss masse både store og små:)

..og en liten tur innom her må vel jeg unne meg sånn etter leggetid eller i en rolig time midt på dagen..ja,det tror jeg..;D

GOD SOMMER STORE OG SMÅ DER UTE!!!

7 kommentarer:

  1. Morsomt å se sønnen med pappkassa, mye moro en kan ha med noe så enkelt. Store kasser er glimrende til hytte/båt/bil, gjerne kombinert.. alt etter humør og lyst. Håper du får tosifret antall kommentarer denne gangen, er alltid mange som er innom uten å kommentere, men det løsner gjerne på skrivekløa å friste med en liten gave;-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med "ny" jobb, det blir spennende!!
    Hjemmeferier med en touch av små turer er hyggelig deg og!!

    Kos dere i ferien.. klem

    SvarSlett
  3. Tillykke i ny jobb:O)
    Vi har også hjemmeferie nå men har hatt to uker i syden i juni. Må det hvert år for å være sikker på å få sol og varme!!
    Er det fint vær synest jeg det er kjekt å være hjemme:O)
    Vittig han med pappkassen!!
    Skal ikke så mye til før de har det kjempegøy:O)
    Da håper jeg du får en fin sommer med masse fint vær:O)

    SvarSlett
  4. Så spennende med ny jobb :0) Selv om man har hjemmeferie er det mye man kan finne på likevel, og dagsturer er også hyggelige. Fint bilde av guttungen, er så herlig med unger som er kreative og finner på ting selv!!

    SvarSlett
  5. Hei på deg!

    Tusen takk for hyggelig besøk og kommentar inne hos meg!

    Ønsker deg en deilig ferie. Visst er det deilig å ha hjemmeferie. Det er så altfor sjelden man har fri og tid til å være hjemme å kose seg.
    Gratulerer med ny jobb også. Det blior spennende tider for deg da!

    Klem Torunn

    SvarSlett
  6. Det enkle er ofte det beste ja *ler* Når vi drev å pusset opp her, så lekte ungene med tapetbiter og avkapp fra parketten i flere timer.
    Regner med du får flere kommentarer på dette innlegget. Er samme som når butikker lokker med "gi bort til de 10 første", da er det kø i timesvis før de åpner. Har egentlig aldri vært på sånt, men innbiller meg at det er sånn *ler*
    Ha en strålende ferie!! Håper godværet kommer til dere og :)

    SvarSlett
  7. Spennende med ny jobb etter ferien. Er i samme situasjon selv, og begynner ny jobb i august. Gleder meg.

    Artig med racerbil av pappeske; ja det er ikke alltid de mest avanserte tingene er de som fenger best. Dette hadde han nok funnet på selv, og mekka den sammen; klart det er stas!!

    God ferie!

    SvarSlett