onsdag 2. juli 2008

Pay It Forward...

Så var det min tur til å legge ut denne...

Jeg var den tredje som kommenterte inne på bloggen til Lena,Lykken Ved Havet,så nå er gangen i dette at jeg legger inn PAY IT FORWARD på min blogg..slik at de tre første som kommenterer dette innlegget får tilsendt en pakke med innhold som kanskje er.....spennende?,fin?,nyttig?,vakker?,spiselig?,prikkette?,hvit?metall?sink?..,hjemmelagd?,eksklusiv?,antikk?,rustikk?....Hmmmm,..får se hva man klarer å få til..skal prøve å finne på noe som jeg håper vedkommende vil like!
Gaven vil bli sendt i løpet av de neste 365 dagene...

De tre som er først må føre dette videre ved å legge ut PAY IT FORWARD på sin egen blogg og gjøre tre nye glade ved å sende dem en gave hver!!:)

Om du ønsker å kommentere dette innlegget men ikke være med på PIF,er det bare å si fra om det til meg...

GAVE FRA MIN KJÆRE!!!...Dette settet med bord og stoler fikk jeg i gave fra min knupp av en samboer!(og ja,..det ligger en lefse på bordet,to små føtter stikker frem nede i venstre hjørne og skyggen av vår røde stygge grill vises på veggen...mor i huset er ikke særlig god fotograf og stylist alltid..he,he..)

Hjertelig takk for gaven kjæresten min...



Så sier jeg HA EN RIKTIG GOD KVELD&NATT...og en fin ny dag i morgen!

3 kommentarer:

  1. Hallo.
    Lenge siden jeg har vært på bloggrunde. Ikke vært tid til sånnt i det siste..
    Håper du ordner med pent vær i nord snart, for jeg skal nordover på ferie!
    Så fint bord og stoler. Kunne tenkt meg et sånnt enkelt sett selv!

    Ja jeg blir gjerne med på pay-it-forward en gang til! (Og kom plutselig på at jeg må se å få sendt avgårde de gavene jeg har lovet mine 3 første innlegg..)

    SvarSlett
  2. hei
    jeg blir gjerne med i en ny runde på pay it forward. Dette er jo så gøy!

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke vært med på dette før, men det ser så koselig ut. Jeg melder meg på :0)

    SvarSlett