torsdag 3. juli 2008

Oh lykke!Ellos,Vakre hjem og en kopp kaffe!

En lykkelig slutt på dagen...etter 12 timer på arbeid..og nå er ungene lagt er dette hva som venter meg..ny Ellos katalog og nytt Vakre hjem&interiør blad !
OG det er veldig mye å glede seg til!!!!
Mye fint ellos har i høst utgaven sin,både klær og div.til huset...
Og for de av oss som har sansen for fransk landstil er siste nummer av Vakre hjem midt i blinken!SÅ MYE LEKKERT!!!!!...bare gled dere villt dere som kanskje ikke har fått det ennå!!!!

I tillegg...har jeg fått et fristende jobbtilbud i dag...og jeg må bestemme meg i løpet av få dager-så nå er jeg i tenkeboksen!:)




Min vakre kaffekopp er av merket Bavaria..

Kaffen smaker ekstra godt i en slik vakker kopp!!!MMMMmmmmmmm....

Nå skal mor senke skuldrene,legge godstolen et hakk bakover og nyte kvelden...
Kos dere litt dere også som er innom her nå i kveld!

*KLEM*

4 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en fantastisk koselig kveld. Jeg klarer jo aldri å somle meg til å abonnere, så jeg må nok vente til imorgen før jeg kan ta helg med Vakre Hjem..

    SvarSlett
  2. Skal kjøpe vakre hjem i morgen jeg......hvis det er kommet i butikken!!
    Ellos har mye greie ting til hus og hjem.
    Kjøpte nettoppp krakker og et rundt hvitt bord!!
    Da vi skulle montere bordet i går manglet skruene.....grrr!!
    Ganske mye skruer var det til så jeg må ringe til de!!

    Ha en fin helg og kos deg:O)

    SvarSlett
  3. Fikk bladet i går, og har sett i det i dag. Masse lekkert i fransk landstil, ja!! :)

    SvarSlett
  4. Moro med noe godt lesestoff å kose seg med. Det er luksusavslapping.

    Så spennende med nytt jobbtilbud! Du må fortelle hva du bestemmer deg for!!

    klem

    SvarSlett