søndag 27. juli 2008

I mammas hage...

Forrige helg ble tilbrakt hjemme hos mine foreldre i Lakselvbukt.Vel mine foreldre var ikke der.. de er på ferietur i Karlstad(Finland) og har vært i Hellas ei uke.Men min eldste søster,mannen hennes og deres fire gutter tilbringer ferien deres der inne.Med seg hadde de også deres lille valp,Ozzy.En skjønn liten kar!
Vi grillet,solte oss,gikk tur,skravlet,traff slekt og venner...OG
det ble fantastisk fint vær og da ble det bading på unger og hund;) ..som nok var høydepunktet!

Det er aldeles nydelig der inne.Slik leire/sand fjære er det i hele bukta.Så da jeg bodde hjemme var det fantastisk å ri på hesten etter fjæra!Full galopp i vannkanten-hærlig!

Jeg var også ute i hagen til mamma og tok litt bilder av noen planter:

Disse valmuene har mamma hatt i mange år.De vekker fram gamle barndomsminner:) De er hardføre,vakre og sprer seg rundt om i hagen.Jeg liker best de hvite...
Akeleier som jeg tok med som gave til mamma for noen år siden .
Valmuesøster.De trives her i mammas hage.Fantastisk blå farge!
Eplet faller ikke langt fra stammen..er nok her min forkjærlighet for pelargonia kommer fra!
Dette siste bildet er tatt i min bestemors hage.Ho er veldig glad i blomster og har en fin liten hage.Dette bildet lyser det SOMMER og GLEDE av.Det fikk meg til å smile og bruker det nå under bloggtittelen min.

Vi hadde noen fine dager der inne og vi kommer nok snart tilbake igjen!

Fortsatt god sommer til alle!

1 kommentar:

  1. Så fine bilder fra din mor sin hage!!
    Ikke rart du koser deg her med alle de fine blomstene:O)
    Kos deg i sommervarmen:O)

    SvarSlett