tirsdag 1. juli 2008

Dagens FUNN!

I dag var jeg en liten tur i Tromsø.Der var jeg en snartur innom Bruktbua og Fretex.Jeg var sent i byen så butikkene var i ferd med å stenge,men nådde en lynrask handel selvfølgelig..og dette ble da dagens funn: En stor hvit hylle(15kr),en tallerkenhylle(60kr),et stort og et lite sølvplettfat med kant rundt og fire små søte lampeskjermer...og det lille teppet...
Den store hylla er jeg sannelig ikke sikker på hvor jeg skal plassere,tallerkenhylla er litt for blå for meg-så den skal patineres litt..skal bruke den til bøker på et av barnas rom...

Tror det blir eldste gutten,Chris,som får ha bøkene sine oppi her.Det er veldig praktisk og pent å bruke en slik tallerkenhylle til bokoppbevaring..eller utstilling er vel mer ordet..
Denne matta var så søt så den ble med også...mulig et av soverommene som får dette teppet på gulvet..deilig å sette føttene på et slikt varmt og litt loddent teppe..istedet for et hardt og kaldt gulv....
Og disse blir lyskopper og lysestaker plassert på...liker disse brettene med slik kant rundt.Det lille vil det kanskje stå et enkelt hvitt kubbelys på..
Søtt og rosa!To bruksmuligheter...som lampeskjermer;)..eller til blomsterløk..som jeg har sett første gang i et blad med reportasje fra hun på Grunerløkka som driver butikken Purpur..kopierer ideen rått her!!Stilig!!!

Skulle bare hatt bedre tid i dag til å gå rundt og kikke riktig nøye på alt!I dag måtte jeg nærmest rive med meg dette mens butikkdama kikka oppgitt på klokka og på.. meg(..+ noen andre i siste liten folk).Jeg VET hvor lett irriterende det kan være med slike folk som er ute i siste liten,og som egentlig synes du sikkert kan gå bare LITT over tida...Men jeg BARE MÅTTE se om det var noen små skatter som gjemte seg her når jeg endelig var på bytur igjen!...jeg lover..neste gang skal jeg ha god tid;D...


2 kommentarer:

  1. jeg var i siste liten på fretex på lørdag. trodde de hadde åpent til kl 15, men de stengte 14.30. jeg kom inn 14.25! sprang rundt i butikken og prøvde å få et overblikk, fikk med meg noe også, men det har jeg ikke rukket å ta med opp fra bilen ennå ;)
    travel dame ja ;)

    ønsker deg en fin dag

    SvarSlett
  2. Kjenner til det der både på godt og vondt. Jeg er en kløpper på å selv komme 5 minutter før stenging og jeg hater når det detter inn folk på butikken 5 minutter før stenging. he he he. Nydelige ting du har skaffa. Sånnt er så gøy:O)

    SvarSlett