mandag 12. januar 2009

Drømmehus og bakedag...

Dette nydelige huset ligger ute for salg på http://www.finn.no/ ...

Det ligger her i Tromsø!!!...så jeg har prøvd å godgjøre mannen og spurt helt uskyldig om ikke det hadde vært sååååå fint å flyttet tilbake til byen igjen ;)))

Hadde jeg bare hatt noen gode millioner liggende på lur så hadde jeg slått til på minuttet.Jeg ble helt forelsket i dette huset !!!!



...kanskje på tide å prøve lottoen igjen...



Det er nydelig innvendig også...





Kjøkkenet...


Hallen...


Det er lov å drømme,ikke sant...

magefølelsen min roper at dette huset tilhører meg!!!!....men fornuften seirer vel nok en gang;))


Forutenom å drømme har jeg hadd en lite bakedag i dag.Har bakt opp litt brød og en eplekake som ble dessert .Varm eplekake med vaniljeis til er jo bare himmelsk godt!!





En ny blank uke for min del:))Er godt i gang med permisjonen min,..og lurer litt på om jeg egentlig har så veldig godt av det...skuldrene har dalt formelig helt ned til bakkenivå;)))

Så nå er det på tide å våkne litt og bruke denne permisjonen til ikke bare avslappning,men også å få gjort noe i huset.

Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket rom som skal først under mine kløende fingre..det må jeg sove på,så har jeg vel en ide i morgen bitti tenker jeg.


Ønsker alle dere damer en riktig god (blogge)-uke!!!


1 kommentar:

  1. Dette var jo bare et utrolig lekkert hus da!!
    Kan godt skjønne at du drømmer om dette!!
    Du føler nok at du har evig med tid nå som du har permisjon......og du har jo lov å nyte litt også!!
    Arbeidslysten kommer når det blir lenger dager:o)

    Ha en fin dag i dag Sisselle

    SvarSlett