lørdag 10. januar 2009

Jane Austen og kunst...

Når det blåser stiv kuling og storm ute...er det godt å krype opp i sofaen med en god film...eller fem!!!!
Nå er ikke jeg den store filmseeren akkurat.Skrekkfilmer og actionfilmer med mye vold,blod og gørr er ikke noe for meg!!!Mens filmer med lite action i begynnelsen,..eller som for meg er uintressante;gjør at jeg sovner.Så det finnes en del filmer som jeg kun har sett halve av :))
Filmer fra virkeligheten med tragiske hendelser,....de går så inn på meg at jeg blir trist i flere dager før jeg kommer meg igjen...
Filmer jeg derimot elsker er gamle klassikere som feks Jane Austen!...
Jeg har bestillt denne samlekassetten med fem Austen filmer fra www.bokkilden.no
...tilbud nå til 249 kr !!!Et kupp:)))
JA til lidenskap og romantikk takk !!!!!!!

Det klør i fingrene om dagen!!!!Så jeg skal bestille meg mer oljemaling,linolje,terpentin og lerrett i dag.

Har man først begynt å svinge penselen( vel bruker mest malekniv)..så får jeg iallefall orntli dilla en periode hvor jeg kan male og male og male.Det er jo lenge siden sist ..så jeg hadde faktisk glemt hvor morsomt det er!!!Om ikke bildene blir akkurat kunstverk så er det skikkelig avkobling-balsam for sjela!!!!

....nå er det bare å vente på pakker...en pakke med romantikk og en pakke med balsam :D





...tror dette kan bli bra ;)))
Ha en fantastisk flott lørdag uansett vær og vind!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Har ikke sett noen av de filmene, men høres jo ut som du har gjort et kupp pga. prisen!

    Så artig at du maler. Er det for salg, eller kun til eget bruk? Du må vise frem det du har laget!

    SvarSlett
  2. Heihei!
    Jeg liker også godt disse Jane Austin filmene, har sett mange av de i jula:)
    Å sne ja det kom det til tromsø også, men nå har alt regnet bort igjen... Irriterende vær egentlig. Mest fordi det blir mest holkeføre.

    Tusen takk for koselige hilsninger i min blogg!
    Nå venter en ny arbeidsdag på meg.
    Ha en superfin dag!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett