fredag 23. januar 2009

Jeg tenner lys i natt...

En ufattelig tragedie har skjedd i Tromsø...
Ei kvinne har mistet livet sitt...
brutalt drept ...
Ei lita datter er uten sin mamma.
Hele Tromsø og omegn er i sjokk og sorg.
Det er ufattelig.
Meningsløst.
Jeg sitter her i natt..
nettopp kommet hjem,
har vært i Tromsø i dag hos min bror.
Tenner lys i mørket,
og tenker på dem som har mistet henne så brått.
~~~~~~~~
Jeg tenner flere lys i mørket.
For tragedien som har skjedd i Belgia.
Der flere barn og voksne har mistet livet,
Så ufattelig.
Meningsløst.
Tenner lys i mørket,
og tenker på dem som har mistet sine små så brått.
...

7 kommentarer:

  1. Huff, ja... Det er helt meningsløst...

    SvarSlett
  2. rystet og uten ord eg også....

    SvarSlett
  3. En forferdelig tragedie.. er selv fra Tromsø, og det ryster godt når man sitter her i Danmark og leser om det.. ufattelig av vår lille by skal oppleve slikt... arme mennesker..

    SvarSlett
  4. Hei
    Så trist å høre slikt!!
    En ufattelig tragedie!
    Og stakkars familie som sitter igjen!!

    En slik sak preger en når det kommer så nærmt!
    Håper alikevel at du koser deg sammen med familien din:o)

    SvarSlett
  5. Hei,hei :)

    Tuusn takk førr gode råd :) Eg skal sjække d opp me en gang...Gjør ingating at d e dyrt,om ho blir bra så e d værd d :) Har prøvd alt no...åg e syns ikkje at nåkka funke...

    Klem fra oss :)

    SvarSlett
  6. Huff ja, fikk frysninger da jeg hørte om det. Helt ufattelig.
    Og tragedien i belgia er jo helt forferdelig. klarer nesten ikke å forestille seg dramaet og kaoset som har vært.

    SvarSlett
  7. Først må jeg takke masse for vakkre ord. Ble så rørt at jeg fikk en tåre eller to nedover kinnet,
    Det du sa om meg forteller bare hvilket flott menneske du er. Raus,snill, åpen og ærlig. Kan man ha bedre egenskaper.

    Takk for att du tente ett lys for Ole Erling :)

    Og den tragedien i Tromsø er ufatterlig !!
    Sånt skjer bare i USA ikke i Norge , eller hvertfall ikke Tromsø.

    Kos deg masse med dine skjønne små :)

    Klem fra irina

    SvarSlett