søndag 11. januar 2009

Intuisjon...


Plutselig dukker ordet INTUISJON opp overalt.
Uansett hvor jeg snur og vender på meg er det der...
...er det et hint om at nå kjære deg må du bli klar over og bruke DIN intuisjon!!???
Jeg har nok ikke vært så flink å bruke min INTUISJON noe særlig.Jeg pleier å overkjøre mine innskytelser,mine plutselige innfall,min magefølelse...med fornuften.Med unnskyldninger..som at det ikke passer,..nei..nå kan jeg jo ikke gjøre det, ja Sissel..jeg har veldig lyst men nå må du gjøre det og det og det først og etterpå er det sikkert ikke tid til det du egentlig vil.....
Men nå lyser det INTUISJON mot meg fra alle kanter...
ta det i bruk,ikke overse dine innfall...det kan føre deg inn på ønskede veier her i livet!!!
Så nå er jeg utrolig fasinert og intressert i dette "fenomenet" som finnes i oss alle.
Jeg skal lese mer om dette og finne veien til å bruke min INTUISJON mer og bedre...
Bruker du din???
...bildet over er malt av kunstneren Terje Risberg.
Det har vært overskyet...så deler himmelen seg og det ser lysere ut...

3 kommentarer:

  1. Ja ble sittende og tenke på det ordet etter å ha sett noe på kanal FEM her en dag. Kanskje der du har det fra blandt annet også?
    Magefølelse, intuisjon? samme sak? Jeg pleier si til meg selv at jeg skal ganske enkelt følge magefølelsen min jeg.

    Forresten, hiv deg på konkurransen på siden min:)

    SvarSlett
  2. Ser du har besøkt noen bruktbutikker i Tromsø i et tidligere innlegg her. Du har vel ikke tilfeldigvis noen tips om fine brukt- interiørbutikker her oppe? :)

    SvarSlett
  3. Mye vær, ja! Men er vant med vind etter å ha studert i Bodø i ett og et halvt år. Snømengden overrasker meg mest. Er nødt til å rote meg fram til den bruktbutikken, trenger å fylle opp ett inntil videre tomt soverom!

    SvarSlett