søndag 25. januar 2009

I lite 4 you...!!!

I min leting etter lamper kom jeg over disse lampene fra
I lite 4 you...
De har et enormt utvalg!!
Lysekroner,gulvlamper,lampetter og bordlamper...
og i et godt utvalg farger også.
Her kommer noen av dem...nyt...:









-gulvlampe-





-...denne fallt jeg for!Så nydelig!!!-














-fin lampeskjerm med overdådige roser på..hva med og dekorere sin egen hvite med å sy på store roser rundt kanten...????-




















-spesiell,men ikke mitt første valg....





-..denne i lyseblått hadde derimot vært noe!



-gulvlampe.



...De har også et enormt utvalg lampeskjermer ...
..eneste minus er vel at butikken ligger i California..
og sikkert ikke er en lavpriskjede;)


Fortsatt god søndag til alle...
har funnet masse fint på nett i dag,
så det er ikke usannsynlig at det kommer et til innlegg senere i kveld;)))
Tudeluuuuu så lenge...
























1 kommentar:

  1. Hvis du drar avgårde så kjøp med den lyseblå til meg da ! Den var kjempefin !

    SvarSlett