søndag 25. januar 2009

Not To Shabby!!!

Alle bildene her er fra Not To Shabby!!!
Soverommet over er jo en drøm!!!
Jeg la spesiellt merke til veggfargen som jeg likte veldig godt...
og de to sengene framfor hovedsenga..
til to trofaste venner:)
Spiseplassen..
De stolene kunne fått plass hjemme her hos meg!!!

..eller disse stolene-og ikke minst den utrolig flotte peisen...


Her får jeg helt frysninger!!!!
For et nydelig bad.
Tenk å ligge her med skum som dufter av lavendel..
helt opp til ørene..
..et glass hvitvin...
eller la oss slå til med champagne;))
...og bare titte ut av de lekre vinduene
og nyte utsikten...og livet...




Å måtte speilet seg i dette en tidlig morgen hadde vært en glede!


Stue.
Hvite sofaer slår aldri feil-
det er noe jeg også ønsker meg;)))
...og gjerne også det bordet i bakgrunnen..

En til spiseplass...
lastet opp bildene i litt uorganisert rekkefølge .
Synes det var fint med lyseblått-
og de tre pottene med oppstammet rosmarin(?) på bordet!

Disse sofaene var finere enn de andre.
Pynt og gulvteppe i turkis passer nydelig til!!!



Gjesterom med daybed og kistebord.

Kjøkkenet.
Legg merke til de dreide beina på kjøkkenøya.
Og til slutt en seng verdig en liten prinsesse:)
Så gjenstår det bare å ønske dere alle ei riktig god natt !!!!
Vi sees nok i morgen igjen;)))

3 kommentarer:

  1. Takk for koselig hilsen hos meg...Ja her var det mange bilder man kunne drømme seg bort i...Ang.hekling har vi alle vært der at det virker så vanskelig ut...Sjekk på Drops sine nettsider kanskje det ligger en forklaring-veiledning der..Lykke til:O)Nattaklem fra Maliva

    SvarSlett
  2. Jeg drømte meg helt bort i disse flotte bildene :)

    SvarSlett
  3. Hei. Var innom bloggen din og så. Masse nydelige ting. Jeg har begynt å "samle" på Shabby Chic ting. Prøver å få alt til å passe, men roter litt. Blir inspirert av det du har postet her på bloggen din. Har også malt en del ting kremfarget. Elsker det lyse. Blir liksom ikke nok. Liker den gamle franske landsstilen. Tror jeg trenger litt hjelp slik at jeg ikke blander hummer og kanari :)
    Mvh dame fra nord som bor i regnbyen.

    SvarSlett