lørdag 17. januar 2009

Vintage lifestyle.Mye turkis!!!

Alle bildene her er fra en nettbutikk i England-Vintage lifestyle.
Måtte bare vise frem noen av tingene jeg likte.
En slik stige som over er fin å ha både inne og ute-ladiesladder...
Turkist teppe med søte blomster på.Perfekt for å lage sommerlig stemning ...

..kanskje bruke teppet for å tulle rundt seg mens man sitter i denne.Sikkert kjekt å ha en ekte nord norsk sommerkveld;)


Nydelig porselen...



Sminkebord...DET trenger jeg!!!




Søtt bilde av dame i turkis kjole.





Kaffesett i nydelig turkis farge med skjønne roser...






Nydelig turkist skap .







..vårlig kakefat...



Og lokk til en boks ...




Og nå skal jeg starte med å lage middag til oss her i huset.Vet ikke helt hva jeg skal finne på i dag,..noe lettvint.
I går spiste vi mølja ..årets første.
Tror vi tar en italiensk en i dag.Pasta med andre ord...
Ha en koselig lørdagskveld!!!!





7 kommentarer:

  1. herlig fluktstol og vattert teppe! den hylla var også kjempelekker.

    os deg med pasta i kveld:)

    SvarSlett
  2. ja dette var bare herligt!! nydelige spesielle, vakre saker fra ende til annen.....
    kos deg videre i helgen....

    SvarSlett
  3. Takk for kommentaren på bloggen min. Og takk for kreative forslag. Jeg tente umiddelbart på å dele bordet i to - da har jeg nemlig flere bruksområder for det! Hah - nå går hjernen på høygir og jeg er i full saging, maling, pussing av disse møblene. Takk igjen, Siselle.

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  4. Mye fint! Ikke visste jeg at det fantes stiger bare for oss damene. Skulle gjerne hatt en sånn!

    SvarSlett
  5. Så mye fint!! Ha en fin søndag! Klem-Mia

    SvarSlett
  6. Åhhhh !
    Jeg er helt hekta på turkis så dette falt jo absolutt i smak...
    Men synd de ikke finnes i butikkene her i Norge ennå. Kommer sikkert mer nærmere sommeren...

    SvarSlett
  7. Her må jeg inn å se på den nettbutikken i allefall...Stay sangen er noen år men det river i alle celler enda hos meg da den spilles:)

    Nyt søndagen

    SvarSlett