lørdag 17. januar 2009

Sommerfugler i magen!!!

Sommerfugler er utrolig vakre skapninger!!!
Og sommerfugler i magen er en utrolig deilig følelse-og mine sommerfugler dukker liksom opp av intet hver gang jeg titter bort på mannen,..de er der ennå-på tiende året;)

Sommerfugler er fint på andre steder også.Se dette lekre kaffeserviset...



...veldig søtt og fine farger!

Krusene også.Fant disse og mye mer på malmaison s side.
Ikke vært meg imot å hatt teen min i slike kopper nei...




Disse bildene av gamle plansjer har jeg lyst å printe ut å henge opp i glass og ramme.Kanskje de kan få plass i hallen vår,..eller etterhvert inne på hobbyrommet-når det er pusset opp...

Ønsker dere en flott dag alle sammen!!!

1 kommentar:

  1. Jeg likte det 1 serviset jeg, utrolig søtt!!!

    Angående kjolene, satt jeg virkelig å drømte meg vekk da jeg tittet på dem. Hvem vil vel ikke føle seg bra antrukket? Men man føler jo at man har svært få anledninger til å gå i slike kjoler, kan jo nesten ikke stå over vaskebøtta i en sånn heller...

    SvarSlett