fredag 16. januar 2009

Oh ,my heart!!!!

Nå har jeg sett Jane Austins filmer i to dager her!!!Så nå kan dere tro jeg er i det romantiske hjørnet;)))
Mannen synes det er damefilmer og i overkant klissette,men følger nøye med sånn litt bak avisa:))
Kan virkelig anbefale alle romantiske sjeler der ute denne samlekassetten.Eneste minus er at Stolthet og fordom ikke viser hele historien-bare begynnelsen.OG man blir avhengig av disse filmene..så nå har jeg bestillt hele serien med "Stolthet og fordom"..som varer i hærlige 300 min!!!Mye romantikk for pengene(59;)..men den er ikke inne før 29.jan-så må vente for å få sett hele historien ...
Nå svever jeg rundt på rosa skydotter og har glitrende hjerter i øynene...

og lurer på:


...om jeg trenger en slik lekker hjertestol fra malmaison ???

...her kan jeg sitte å se Austin filmer i time etter time...;))

..og kanskje et hjertespeil fra french interiors????

Nå skal jeg vandre til min himmelseng i mitt lille luftslott for å hvile mine slitne øyne og mine hoser..;D

Tror jeg befinner meg rundt år 1800 i natt...og drømmer om MR.DARCY

...sukk....


SWEET DREAMS!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar