onsdag 14. januar 2009

Kartell,litt av hvert og MAKKA PAKKA!!!!!

Jeg er på utkikk etter lamper nå om dagen.
Har sett på flere forskjellige,men klarer ikke å bestemme meg helt for hva jeg liker best.
Jeg elsker nostalgiske vakre hvite lamper.
Synes svarte lamper er tøff kontrast til min hvite stil.
Så er det jo slike lamper med sølvfarget fot med hvit eller sort skjerm i tøy.
Og nå har jeg begynt å like litt mer "stilrene" lamper slik som denne lekre kartell lampen som finnes i mange farger...
Et vanskelig valg!!!
Sort/hvit stil er det som ligger mitt hjerte nærmest akkurat nå.
Tine K sin stil og hennes produkter er midt i blinken.
Dette bildet er fra hallen hjemme hos henne personlig.
Likte det enkle men lukseriøse preget det hadde!!!
...og hva med et sort blankt gulv????
Jeg ville helt sikkert hatt et bilde,en stor vase med blomster og en lodden saueskinnsfell..og kanskje noen puter også om det hadde vært min gang dette.Og lurer på om jeg hadde klart å holde gulvet like skinnende blankt???...
..er ikke sikker men sorte gulv er vel værre å holde rene enn hvite...????


Et bilde fra stua hennes også.
Det er også holdt i sort og hvitt.
Lampene bak på bordet var skikkelig fine!!!Og det er så fint å ha to like lamper slik-en på hver side med en plante eller noe stæsj i midten.
Og hvite sofaer er også lekkert!!!

-Begge bildene er fra www.tine-k.dk

Rustikk lysekrone fra Jeanne D`arc living. Var innom nettsida deres en snar tur og synes denne lysekrona var fin.



FAVORITT I HUSET NÅ OM DAGEN:

Drømmehagen!!!!
Minstemann William eeeeeelsker Makka Pakka!!!!
Det er det eneste han liker å se på tv...
og da sitter han faktisk klistret til skjermen og følger nøye med!!!
Så Drømmehagen er en favoritt både for barn og voksne her i Sisselles lille hus;)))
bare han hører lyden når programmet starter så klapper han fornøyd i hendene og danser rundt og rundt av glede!!!


Så hvis noen vet om det finnes Makka Pakka bamser der ute å få kjøpt så blir vi veldig glade for tips om hvor!!!Eller evnt.andre leker o.l der selve Makka Pakka er med.
Tror minstemann hadde blitt overlykkelig over sin egen Makka Pakka!!!




WILLIAM LOVES MAKKA PAKKA!!!

2 kommentarer:

  1. Ja er selv på utkikk etter lamper, og har ikke funnet en jeg liker 100%, så da gidder jeg ikke kjøpe kun for å kjøpe!

    Svarte gulv?? Er sikkert like vanskelig å holde rent som hvite gulv. Og SÅ ofte vasker jeg ikke huset... Da får heller eiekparketten min duge! Det skjuler iallefall støvkorn! thihi

    Makka Pakka?
    Er det noe jeg ikke har fått med meg her??
    Har nok litt for store barn, skjønner jeg:)

    SvarSlett
  2. Hei! Koselig at du besøkte bloggen min.
    Lamper er der masse av, det meste er stygt!!men det du kjøper må passe deg og ditt interiør.
    Svenske THG, liker jeg kjempe godt, Lene Bjerre syns jeg og kan ha mange fine, men det er somsagt smak og behag.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett